Ми відповімо на всі ваші питання

Усі товари ми доставляємо «Новою поштою» — по Україні за 2—3 дні, або власною доставкою по Києву - 1-2 дні. Якщо вам зручніше отримати посилку у визначений день, ви можете зазначити це в коментарях під час замовлення. Коли вам зателефонує оператор для підтвердження замовлення, він узгодить з вами дату доставлення.
Посилка надійде до вас за таким ланцюжком:
1. Ви обираєте товар на сайті.
2. На вашу пошту надійде лист з інформацією про замовлення та термін доставлення.
3. Потім отримаєте повідомлення з номером ТТН.
4. Нарешті отримаєте завершальне повідомлення, що товар уже чекає на вас у відділенні.

Якщо ви помітили, що товар має недолік, зателефонуйте, будь ласка, нашому менеджерові й розкажіть про ситуацію. Менеджер попросить вас надіслати виріб назад «Новою поштою» (чек і коробка мають бути в посилці). Після перевірки товару й підтвердження недоліку через кілька днів ви отримаєте новий виріб.
Гарантійними випадками вважаються:
- виріб погано зшитий;
- занадто твердий матеріал;
- виріб має виробничі плями

Оплатити можна двома способами:
безготівково на сайті картками Visa й Mastercard;
готівкою або карткою в поштовому відділенні.

Ознайомитись з умовами
З Perri ви можете повернути виріб, якщо помітили недолік.
1. Якщо помітили недолік
1.1. На пошті, ще не оплатили
У такому випадку просто не приймайте й не оплачуйте товар. Поштова служба відправить його назад нашим коштом. Після цього зателефонуйте менеджерові Perri, поясніть ситуацію, і ми відправимо новий виріб.
1.2. На пошті, оплатили онлайн
Відразу зателефонуйте нашому менеджерові, і він розповість, як відправити товар назад. Пізніше менеджер зателефонує вам, щоб повідомити деталі про відправлення нового виробу або повернення коштів. Зазвичай повернення грошей відбувається протягом 2—3 днів. Оплату повторної доставки ми візьмемо на себе.
1.3. Поза поштою
У цьому випадку ви теж можете легко повернути товар. Зателефонуйте менеджерові, щоб він повідомив зворотну адресу й узяв номер вашої картки для повернення коштів. Зазвичай повернення грошей відбувається протягом 2—3 днів. Оплату повторної доставки ми візьмемо на себе.

2. Недоліків немає, але хочеться повернути
Якщо ви замовили виріб, на ньому немає вад, але ви знаєте як зробити його ще краще, зв'яжіться з нашим менеджером, поділіться своєю пропозицією та отримайте разову персональну знижку -10% на придбання нашої продукції.

Затримка може бути з нашої провини або поштової служби. Повідомте про це нашому менеджерові, і ми швидко розв’яжемо цю ситуацію.

Зробіть на сайті замовлення, перейдіть у кошик, натисніть «оформити замовлення», і під кінцевою сумою побачите поле для промокоду. Коли ви його введете, вартість зменшиться.

У цьому випадку ми будемо змушені скасувати ваше старе замовлення та оформити нове. Зателефонуйте нашому менеджерові, щоб повідомити номер картки для повернення коштів, а потім зробіть нове замовлення. Повернення коштів відбудеться на банківський рахунок протягом 2—3 днів.

Гіпоалергенний виріб
Прати в машинці за температури до 60 °C. Не відбілювати, не прасувати. Дозволено сухе чищення та сушіння за низьких температур.

Пуховий виріб
Прати в машинці за температури до 30 °C. Заборонено використовувати порошок і засоби з хлором і содою. Не відбілювати, не прасувати. Дозволено сухе чищення та сушіння за низьких температур. Після повного висушування слід ретельно збити пух, щоб повернути об’єм.

Вовняний виріб
Прати в машинці за температури до 30°С. Не віджимати, не відбілювати, не прасувати, не сушити в вертикальному стані. Дозволена суха чистка.

Бавовняний виріб
Прати в машинці за температури до 40 °C. Не відбілювати, не прасувати. Дозволено сухе чищення та сушіння за низьких температур.

Маєте питання?
Зверніться до помічників Перрі.