Ознайомитись з умовами З Perri ви можете повернути виріб, якщо помітили недолік.
1. Якщо помітили недолік 1.1. На пошті, ще не оплатили
У такому випадку просто не приймайте й не оплачуйте товар. Поштова служба відправить його назад нашим коштом. Після цього зателефонуйте менеджерові Perri, поясніть ситуацію, і ми відправимо новий виріб.
1.2. На пошті, оплатили онлайн
Відразу зателефонуйте нашому менеджерові, і він розповість, як відправити товар назад. Пізніше менеджер зателефонує вам, щоб повідомити деталі про відправлення нового виробу або повернення коштів. Зазвичай повернення грошей відбувається протягом 2—3 днів. Оплату повторної доставки ми візьмемо на себе.
1.3. Поза поштою
У цьому випадку ви теж можете легко повернути товар. Зателефонуйте менеджерові, щоб він повідомив зворотну адресу й узяв номер вашої картки для повернення коштів. Зазвичай повернення грошей відбувається протягом 2—3 днів. Оплату повторної доставки ми візьмемо на себе.
2. Недоліків немає, але хочеться повернути Якщо ви замовили виріб, на ньому немає вад, але ви знаєте як зробити його ще краще, зв'яжіться з нашим менеджером, поділіться своєю пропозицією та отримайте разову персональну знижку -10% на придбання нашої продукції.